Om oss

 

Elesco Norge ble etablert som Servicekjeden Norge BA i 1995. En gruppe ledende verksteder fant tiden moden til å samle krefter i en landsomfattende kjede. I desember 2004 ble vi medlem av Elesco Europe. For å synliggjøre dette samarbeidet og framstå med felles profil ble det i april 2005 besluttet å endre navn til Elesco Norge. Vårt hovedkontor ligger på Skytta Næringspark mellom Oslo S og Gardermoen. Besøksadresse Brennaveien 4, 1481 Hagan. Ca. 20 minutter fra Oslo S og det samme fra Oslo Lufthavn Gardermoen.

 

28 verksteder lokalisert over hele Norge er i dag medlem hos oss. En rekke av disse framstår som servicepartnere/spesialister på merker fra ledende leverandører og produsenter. Vi har også verksteder med spesialkompetanse på digitale camcordere, digital foto og mobiltelefon. Et økende antall verksteder, 26 pr. januar 2016, tar også hånd om hvitevarer. I tillegg benytter vi ca. 30 eksterne verksteder til å ta hånd om service i områder der vi selv ikke er representert. Vårt mål er å framstå som en total-leverandør av servicetjenester med dekning i hele Norge.

 

Høy kvalitet på utført arbeid, nærhet til kundene, lokal kompetanse og kundetilfredshet er vår høyeste målsetting. Det stilles store krav til medlemmene om seriøs drift, soliditet og at aktørene følger bransjens regelverk og pålegg fra sentrale myndigheter. Dagens kompliserte produkter krever at disse ivaretas av personell med høy kompetanse. Dette er svært viktig for å stille riktig diagnose og dermed sikre rask service med høy kvalitet.

 

Elesco Europe har etablert servicenettverk i 20 Europeiske land. Vi så tidlig behov for et samarbeid utenfor Norges grenser og dette fellesskapet setter oss i stand til å gjøre serviceavtaler både på nordisk og europeisk nivå. MAB, som er Norges ledende verkstedsprogram benyttes av alle våre medlemmer. Vi kan tilby felles elektronisk rapportering i alle kjente filformat av servicenotaer, statistikker etc. til våre oppdragsgivere. Vårt verkstedprogram sender også automatisk ut SMS-varsling og oppdatert status via e-post. I tillegg kan både sluttbrukere, forhandlere og leverandører/produsenter få tilgang til oppdatert status på innleverte produkter over Internett.

 

Uansett hvor du har kjøpt ditt produkt er du velkommen til oss og vi vil hjelpe deg! Benytt deg av vårt omfattende servicenettverk både i Norge og resten av Europa. Detaljert informasjon om alle våre servicepunkter finner du på medlemsoversikten. Du kan også orientere deg geografisk ved å klikke på de røde punktene på vår hovedside.

 

815 09 990 som etter deg i forbindelse med nærmeste servicepunkt har åpent mandag til fredag fra 07.30 til 16.30. Vi vil besvare din henvendelse uten bruk av telefonsvarere og kompliserte menyer. Vårt sentralbord er alltid betjent av personer som kan gi de opplysninger du har behov for. Vi ønsker velkommen til Elesco Norge AS og ser fram til å hjelpe uansett type servicebehov!

 


Forbrukerkjøpsloven - orientering